Ytringsfrihet på sitt beste!

Bildet mitt
Harstad, Troms, Norway
Blir for det meste og skrive om samfunnspolitiske tema. Meningene er mine egene.

onsdag 4. februar 2009

Skremmende


http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=557964

Satt på skolen i går å så på at dette helikopteret forlot Helitims base i Harstad...
Kort tid etter var det på nyhetene en sak om at det samme helikopteret var savnet...

Som det står i artikkelen, er de ikke sikre hva som har skjedd...
Siden jeg var lita hadde jeg lyst til å bli helikopterpilot, det at en person døde i denne ulykken, er tragisk, men endrer ikke mitt syn på at det må være en fantastisk areidsplass.. Noen vil komme å si at det er et farlig yrke... Da må flypilot og flyvertinne også være utelukket.. Noe som blir sakt er en av verdens tryggeste måter å reise på, statistisk sett... :)

Hadde jeg ikke hatt så mye imot å ta helikoptersertifikatet i forsvaret, eller hadde jeg vært rik... Kunne det faktisk hendt at jeg ville ha utdannet meg til akkurat helikopterpilot.. Tiltross for slike ulykker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar