Ytringsfrihet på sitt beste!

Bildet mitt
Harstad, Troms, Norway
Blir for det meste og skrive om samfunnspolitiske tema. Meningene er mine egene.

onsdag 4. februar 2009

Mine meninger


Da har jeg som mange andre kommet meg til det steget å skaffe meg en blogg. De t jeg skriver i bloggen, er mine meninger, ikke nødvendigvis alle andre sine... Jeg blir sikkert å skrive ting som vil provosere andre, men får vi en saklig diskusjon om det, er det bare gøy! Jeg aksepterer at dere kan ha andre meninger enn meg, forventer meg det samme tilbake ;)

Som aktiv FpU/FrPer blir jeg nok å skrive om tema som jeg bryr meg om innenfor vårt parti. Det er ikke dermed sakt at alt jeg skriver er tatt direkte ut av partiprogrammet.. :)

Har en sterkt ønske om å forandre landet vårt, til det bedre! Det tror jeg vi kan klare, om vi prøver og selvfølgelig om vi stemmer FrP ved stortingsvalget i 2009 ;D

Håper dere liker bloggen :) skal prøve å oppdatere den ganske ofte :)
Lurer dere på noe, er det bare å spørre :D

2 kommentarer:

  1. Stå på søta, blogging er topp ;-)

    SvarSlett
  2. LAFF. Og btw, lolblogspot, "1 kommentarer" ftw.

    SvarSlett